Ogłoszenie Prezydenta Miasta Zabrze z dnia 3 sierpnia 2018 r. dotyczące konsultacji projektu uchwały Rady Miasta Zabrze w sprawie ustalenia rozkładu godzin pracy aptek ogólnodostępnych działających na terenie Miasta Zabrze
Prezydent Miasta Zabrze na podstawie Uchwały Nr XI/116/15 Rady Miejskiej w Zabrzu z dnia 8 czerwca 2015 r. w sprawie określenia sposobów konsultowania z Zabrzańską Radą Działalności Pożytku Publicznego lub organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji, informuje zainteresowane podmioty o konsultacji projektu uchwały.
1. Projekt uchwały w sprawie: ustalenia rozkładu godzin pracy aptek ogólnodostępnych działających na terenie Miasta Zabrze.
W konsultacjach mogą uczestniczyć organizacje pozarządowe oraz podmioty, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie działające na terenie Miasta Zabrze, w zakresie ich działalności statutowej.
Opinie można zgłaszać w terminie do 20 sierpnia 2018 r., pisemnie, e-mailem na adres:
Urząd Miejski w Zabrzu
Wydział Ochrony Zdrowia i Polityki Społecznej
ul. Wolności 286
e-mail: sekretariat_zps@um.zabrze.pl
Opinie powinny zawierać:
1) nazwę organizacji;
2) imiona i nazwiska osób uprawnionych do reprezentowania organizacji;
3) tytuł projektu uchwały;
4) wskazania miejsca, do którego odnosi się uwaga (paragraf, ustęp, punkt);
5) prezentowane stanowisko na temat wskazanego fragmentu;
6) uzasadnienie stanowiska, o którym mowa w pkt.5;
7) proponowane brzmienie fragmentu, do którego odnosi się uwaga.
Osobą odpowiedzialną za przeprowadzenie konsultacji jest podinspektor Wydziału Ochrony Zdrowia i Polityki Społecznej tel. 32/373 34 56. Wyniki konsultacji oraz stanowisko Prezydenta Miasta Zabrze zostaną opublikowane na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Zabrzu w ciągu 30 dni od ich zakończenia.